Anak Ikan Tilapia

Anak Ikan Tilapia

Sangkar Baru

Sangkar Baru

FeeDinG FisH

FeeDinG FisH

IkaN DaLaM SaNgKaR

IkaN DaLaM SaNgKaR

Friday, May 7, 2010

Ikan baung: Penghantaran disediakan!

Berita baik kepada peminat ikan baung..Kini penghataran ikan baung ke rumah di kawasan Parit Buntar@Bandar Baru di sediakan.Anda cuma perlu order melalui telefon atau SMS ke nombor berikut

Amir: 019-5148485
Bab : 017-4587785

Penghataran bagi order melebihi 1kg adalah percuma.
Angkat telefon anda sekarang!

2 comments:

  1. Salam sejahtera, Saya ialah pelajar USM nibong tebal. Saya menyertai satu projek yang akan mendirikan laman web untuk menjual barangan pertanian dan sebagai pusat informasi kepada petani dan penduduk bandar. Saya ingin mendapat kebenaran daripada tuan untuk mempamerkan produk tuan, iaitu ikan baung dan ikan lain di laman web saya di http://myonevillage.com yang akan dilancarkan tidak lama lagi. Untuk keterangan lanjut, Tuan boleh email saya di evzone2010@gmail.com atau meninggalkan soalan anda di sini. Saya sangat berharap Tuan mempertimbangkan permintaan saya ini dan meluluskan permintaan saya. Terima kasih.

    ReplyDelete
  2. sy telah menghantar feedback kepada email evzone... sy amat berminat utk projek laman web tersebut...

    ReplyDelete